Εκπαίδευση
2010 – 2012 | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα – Ειδική Αγωγή ΕΚΠΑ – Τμήμα Εκπαίδευσης κια Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Βαθμός : 9,10 «Άριστα» |
1999 – 2004 | Πτυχίο Ψυχολογίας Πάντειον Πανεπιστήμιο – Τμήμα Ψυχολογίας, Βαθμός : 7,47 «Λίαν Καλώς» |
Επαγγελματική Κατάρτιση
2012 – 2016 | Εκπαίδευση στο Πρόγραμμα Πρώιμης Θεραπευτικής Παρέμβασης ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» Εισαγωγικός κύκλος (1ο ακαδημαϊκό έτος) :θεωρητικά και βιωματικά σεμινάρια, παρατήρηση βρέφους και συγγραφή εργασίας. 2ο, 3ο , 4ο ακαδημαϊκό έτος : θεωρητική κατάρτιση, κλινικές συναντήσεις με οικογένειες με βρέφη και νήπια, εποπτεία κλινικού υλικού. |
2004 – 2009 | Εκπαίδευση στο Ψυχόδραμα ΨΥ.Κ.Α.Π- ΨΥυχοδραματικό Κέντρο Ανάπτυξης της Προσωπικότητας Θεωρητική και βιωματική κατάρτιση, θεωρητικά και βιωματικά σεμινάρια, συντονισμός ομάδων με τη μέθοδο του ψυχοδράματος, ατομική και ομαδική εποπτεία, γραπτές εργασίες. |
2008 – 2009 | Εκπαίδευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων Θεωρητική και βιωματική κατάρτιση. |
2008 – 2009 | Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών – Συντονιστών Σχολών Γονέων Πανελλήνιος Σύνδεσμος Σχολών Γονέων – Μαρία Χουρδάκη Θεωρητική και βιωματική κατάρτιση |
2007 – 2008 | Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων, Διάγνωση και Θεραπευτική Αντιμετώπιση Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής – Γ’ Δ.Υ.ΠΕ.Α Θεωρητική και βιωματική εκπαίδευση |
2004 – 2006 | Εκπαίδευση στα Ψυχομετρικά Εργαλεία: MMPI-I, WISC-III,T.A.T, HOUSE-TREE-PERSON,MOTHER AND CHILD, KINETIC FAMILY TEST. Εργαστήρι Ψυχολογικών Αξιολογήσεων Θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, συγγραφή εργασιών. |
Επαγγελματική Εμπειρία
2011 έως σήμερα | Ιδιωτική Πρακτική – Εργαστήρι Ανάπτυξης της Προσωπικότητας | |
2023 – 2024 | Αναπληρώτρια Ψυχολόγος στην Α/Βάθμια Εκαπίδευση (Ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο) | |
2022 – 2023 | Αναπληρώτρια Ψυχολόγος στην Α/Βάθμια Εκαπίδευση (Γενικά Δημοτικά Σχολεία Γ’ Αθήνας) | |
2021 – 2023 | Κέντρο Ειδικών Θεραπειών – ΛΟΓΟΥ ΠΡΑΞΙΣ Ψυχολόγος – Συμβουλευτική γονέων , ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά και εφήβους | |
2010 – 2022 | Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης για παιδιά με προβλήματα όρασης – ΑΜΥΜΩΝΗ Ψυχολόγος – εκπαιδεύτρια πρώιμης παρέμβασης, συμβουλευτική γονέων, εκπαιδεύτρια νέων εκπαιδευτών στην πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με προβλήματα όρασης | |
2019-2020 | Συνεργασία με ιδιωτικό παιδικό σταθμό Ψυχολόγος – αξιολόγηση παιδιών, υποστήριξη εκπαιδευτικών, συμβουλευτική γονέων | |
2010 | ΙΔΕΚΕ – Πρόγραμμα Σχολών Γονέων Ψυχολόγος – συντονίστρια ομάδων σχολών γονέων σε μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. | |
2010-2012 | Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ALMA» Συνοδός σε παιδιά με νοητική στέρηση και αυτισμό σε δραστηριότητες. | |
2009-2010 | Σώμα Ελλήνων Προσκόπων Εμψυχώτρια προγραμμάτων Βιωματικής Εκπαίδευσης Προσχολικής και Σχολικής Ηλικίας. | |
2009-2010 | ΙΕΚ Αναβύσσου – ΟΤΕΚ Εκπαιδευτικός μαθημάτων Ψυχολογίας | |
2009 | «Νέστωρ» Ψυχογηριατρική Εταιρία Συντονίστρια Ψυχοδραματικής Ομάδας Υποστήριξης Φροντιστών ατόμων με άνοια | |
2005 – 2009 | Εργαστήρι Ψυχολογικών Αξιολογήσεων Ψυχολόγος: αξιολογήσεις βάση ψυχομετρικών εργαλείων, ατομική συμβουλευτική, συμβουλευτική Ζεύγους, συν-συντονίστρια βιωματικής ομάδας αναλυτικού τύπου. | |
2003-2005 | ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ & ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ –Π.ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Πρακτική άσκηση ως ψυχολόγος σε δομές ξενώνα και προστατευόμενων διαμερισμάτων (συνολική διάρκεια 16 μήνες). |
Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά | Άριστα, Proficiency of Cambridge |
Γαλλικά | Άριστα, D.A.L.F. |
Ιταλικά | Μεσαίο επίπεδο (3 χρόνια) |
Ισπανικά | Αρχάριο επίπεδο |
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις
2015 | Vonikaki, Ι., Toumazani, Ε.: A Greek Home Visiting Program of Early Child Intervention for Visually Impaired Infants and Preschoolers with and without Additional Disabilities – Present Reflections and Visions, Ιnternational Conference on Enabling Access for Persons with Visual Impairment. | |
2015 | Ζώτου, Α., Ζώρζος, Γ., Τουμαζανη,Ε., Ρουμελιωτη, Μ., Στεφανοπουλου,Ε. : Άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης με ή χωρίς αυτιστικά στοιχεία. Διαφοροδιαγνωστικά προβλήματα και η σημασία τους για αποτελεσματική παρέμβαση. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού. | |
2012 | Τουμαζάνη, Ε., Βονικάκη,Ι.: Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης και καινοτόμα προγράμματα για παιδιά με προβλήματα όρασης του συλλόγου Αμυμώνη, Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών: Καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα στην ειδική αγωγή. |
Σεμινάρια – Συνέδρια
2023-2024 | Σχολική Ψυχολογία Πανεπιστήμιο Πατρών Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Π.Π. – ΕΚΕΚ-ΑΘΗΝΑ Εξ αποστάσεως σεμινάριο 450 ωρών. |
2022-2023 | Αυτισμός: Κατανόηση, Εκπαίδευση και Παρέμβαση Πανεπιστήμιο Πατρών Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Π.Π. – ΕΚΕΚ-ΑΘΗΝΑ Εξ αποστάσεως σεμινάριο 450 ωρών. |
2020 | Παιδιατρική Παρέμβαση στον Ύπνο 0-3 Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο |
2018 | Διεθνές Συμπόσιο: Το ευάλωτο παιδί Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών / Πόρτα Ανοιχτή |
2018 | DIVERSITY IN MANY WAYS, 8th European Conference on Psychology and Visual Impairment ICEVI EUROPE- ENPVI |
2018 | Πρακτικά Παιδιατρικά Θέματα Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος & Ελληνική Παιδιατρική Εταιρία |
2008 | Shedding Light on the Shadows: Voicing the Unspoken in Psychodrama FEPTO – Federation of European Psychodrama Training Organizations |
2016 | Psychological Survival Skills in a Sighted World, 6thEuropean Conference on Psychology and Visual Impairment ICEVI EUROPE- ENPVI |
2016 | International Week at Royal Dutch Visio Visio |
2015 | Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός |
2014 | Όραση, Μαθησιακές Δυσκολίες και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση ΠΑΙΔ.Ι. Παιδιατρικό Ινστιτούτο |
2014 | 5thEuropean Conference on Psychology and Visual Impairment ICEVI EUROPE- ENPVI |
2013 | Εισαγωγή στην όραση και τη λειτουργική αποκατάσταση Κόκοτας Βασίλης, Οπτομέτρης |
2013 | THE FATHER , 8th Delphi International Psychoanalytic Symposium |
2013 | Φροντίζοντας παιδιά και οικογένειες: Πρωτοβουλίες προαγωγής ψυχικής υγείας σε περίοδο ύφεσης. ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2013 | Σχολείο, Οικογένεια, Κοινότητα. Πρόληψη και Ψυχοθεραπευτικές Παρεμβάσεις σε Παιδιά Σχολικής και Εφηβικής ηλικίας Ε.ΨΥ.ΠΕ Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Έφηβου |
2013 | Πρόγραμμα Ανθεκτικότητας Ε.ΨΥ.ΠΕ Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Έφηβου |
2013 | Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού : Σύγχρονες Προσεγγίσεις –Τεκμηριωμένη Πρακτική ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2012 | Η ψυχαναλυτική παρατήρηση βρέφους και οι εφαρμογές της σε προγράμματα πρώιμης παρέμβασης ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2010-2011 | Ο Ψυχισμός του βρέφους και του νήπιου όπως φαίνεται στις συναντήσεις ψυχαναλυτικής ψυχοθεραπείας ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2010 | Αυτισμός – Βασικές Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης Παπαγεωργίου Βάγια Παιδοψυχίατρος |
2010 | Ψυχική Υγεία των Βρεφών Jacques Angelergues – Ελληνική Εταιρία για την Ψυχική Υγεία των Βρεφών |
2010 | Κλινικά γεγονότα στο εξεταστικό δωμάτιο κατά την διαγνωστική διερεύνηση βρεφών και νήπιων ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2009-2010 | Ο Ψυχισμός του βρέφους και του νήπιου όπως φαίνεται στις συναντήσεις ψυχαναλυτικής ψυχοθεραπείας ΕΚΠΑ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ: Παιδοψυχιατρική Κλινική , Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» |
2009 | 1ο Πανελλήνιο Forum Διαταραχών Πρόσληψης Τροφής ΑΝΑΣΑ – Εταιρία Υποστήριξης Ατόμων που πάσχουν από Διατροφικές Διαταραχές |
2008 | Διαχείριση Κρίσεων: Πρόληψη και Παρέμβαση στην Κοινότητα ΕΛ.Ψ.Ε. Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία & ΕΚΠΑ- Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας |
2004 – 2006 | Η Ψυχική φροντίδα του έφηβου ΙΙ Γ.Ν.Α. «Γεννηματάς» – Τμήμα Ψυχιατρικής Έφηβων και Νέων |
2004 | 1Ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογίας της Υγείας ΕΛ.Ψ.Ε. Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία & Πάντειον Πανεπιστήμιο Τμήμα Ψυχολογίας |
2004 | Εργαστήρια Συμβουλευτικής Πάντειον Πανεπιστήμιο Συμβουλευτικό Τμήμα |